چرا کمپرسور کولر داغ می‌نماید و می‌سوزد؟

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

چرا کمپرسور کولر داغ می‌نماید و می‌سوزد؟

۹۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


چرا کمپرسور کولر داغ می‌نماید و می‌سوزد؟
چرا کمپرسور اسپلیت داغ می‌نماید و می‌سوزد؟
تثبیت درخواست "تعمیر کولر و کولر گازی "
چرا کمپرسور کولر داغ می‌نماید و می‌سوزد؟
چرا کمپرسور کولر داغ می‌نماید و می‌سوزد؟
چرا کمپرسور کولر داغ می‌نماید و می‌سوزد؟ انگیزه داغ شدن کمپرسور کولر چه می‌باشد؟ چرا موتور کولر می‌سوزد؟ این‌ها همه گیرترین سوالاتی میباشد که مشتریان از تعمیرکاران و کارشناسان می پرسند که به همین استدلال می‌خواهیم درین نوشته‌ی علمی کاملا به انگیزه داغ شدن کمپرسور کولر و انگیزه سوختن موتور اسپلیت بپردازیم.



داغ شدن کمپرسور بزرگترین ادله از عمل افتادن اسپلیت
داغ شدن کمپرسور اسپلیت یکی مهم‌ترین عارضه ها حاد شدن وسیله میباشد. از کولرهای گازی در مناطقی استعمال می گردد که در فصل‌تابستان بسیار گرم و هوا شرجی میباشد. از جمله در بخشها جنوبی مملکت نباید به سراغ کولرهای آبی‌رنگ رفت چون هوا رطوبت بالایی داشته و کولر گازی آبی‌رنگ نیز حالت را مضاعف می‌نماید. هم اکنون در چنین محیطی فکر کنید که یک روز اسپلیت وخیم باشد آیا می‌قدرت گرما را تحمل نمود؟ کمپرسور نقش مهمی را در کولر ایفا می‌نماید به طوری که کوچکترین عیبی در آن میتواند ضرروزیان‌های سنگینی را به توشه بیاورد که داغ شدن کمپرسور اسپلیت یکی اشتباهات خراب این دستگاه خواهد بود.

پرده هوا

کریت



از برگزیدگان متخصصین شهرتان بدون‌پول ارزش بگیرید، با آنها چت نمایید و شایسته ترین را تعیین نمایید.

طریق تشخیص داغ شدن کمپرسور کولر:
کمپرسور در هر وسیله ای همچون قلب آدم میباشد که در حالتی‌که در گیر عیب خواهد شد، سبب به سوختن دستگاه شود. به همین برهان میباشد که شما بایستی داده ها کافی در زمینه ی عیوب فیس داده در کمپرسور داشته باشید تا در شکل بروز کوچکترین مشکلی بتوانید ان را رفع فرمایید. پیش از این که به سراغ عارضه ها داغ شدن کمپرسور کولر برویم نخست موردنیاز می دانید در زمینه‌ی علائم داغ شدن کمپرسور اسپلیت کلام کنیم به این دلیل‌که تشخیص به موقع این خلل قادر است از شدت ضرر و زیان وارده به دستگاه بکاهد:

بازدهی کولر گازی تحلیل رفته و نمی‌تواند به نیکی دور و بر را خنک نماید.
پنل فرنگی کولر گازی را چک نمائید. علی رغم این که رشته اسپلیت پر‌نور میگردد، کمپرسور فعالیت نمی‌نماید.
هنگامی که کولر را پر‌نور می کنید و پس از چندین ثانیه، کولر گازی خاموش میگردد قادر است نماد‌ای از داغ شدن کمپرسور کولر باشد.



 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.