پرده هوایی به چه معنی است؟

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

پرده هوایی به چه معنی است؟

۱۰۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

تعریف - پرده هوایی به چه معنی است؟
پرده هوا یا درب هوا وسیله ای است که مانع از خروج هوا یا آلودگی از یک ناحیه به منطقه دیگر می شود. طراحی پرده هوا معمولی ، فن است که در بالای ورودی یک ساختمان نصب شده و به سمت پایین نشان می دهد. همچنین می تواند یک شکاف بین دو فضای نگه داشته شده در دماهای مختلف باشد.

پرده هوا ، در ساده ترین کاربرد ، مانع هوایی از جریان گسترده ای از هوا است که در یک در ورودی از یک فضای مطبوع گردش می کند. این امر باعث کاهش نفوذ حشرات و هوای بدون قید و شرط از طریق یک جریان هوای اجباری در کل ورودی از یک فضای مطبوع می شود.
پرده هوا

Safeopedia پرده هوا را توضیح می دهد
پرده هوا محافظت در برابر محیط خارجی ، بهبود شرایط کار و صرفه جویی در انرژی است. پرده های هوا مانع یکپارچه هوا بر روی درها ، پنجره ها یا دهانه ها هستند. آنها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از ورود گرد و غبار ، خاک و حشرات پرواز می شوند.

پرده های هوا دارای کاربردهای گسترده ای است که درها را ملزم به باز نگه داشتن برای اهداف عملیاتی ، از جمله بارگیری اسکله ها و ورودی های وسیله نقلیه می کند. از آنها می توان برای جلوگیری از بیرون آمدن حشرات پرنده از طریق تلاطم نیرومند یا بیرون نگه داشتن هوای بیرون استفاده کرد. به حداقل رساندن مبادله هوا بین خارج و داخل می تواند به حفظ محیط بهداشتی کمک کند.

کریت




پرده هوا و آموزش آنلاین رایگان

پرده های هوایی یا درهای هوا سد هوای یکپارچه و نامرئی را بر روی هر نوع باز شدن خارجی ایجاد می کنند (شامل پنجره ها ، درها ، درهای حوضچه ، درهای سردخانه ، ورودی های جلوی مشتری و ورودی های پاسیو و همچنین از جداسازی های داخلی در داخل ساختمان ها) که بی شمار از آن را فراهم می کند. فواید. از طریق جداسازی محیط ها ، درهای هوا با محافظت از هوای آب و هوایی ، جلوگیری از ورود گرد و غبار ، خاک ، بخار ، دود و حشرات پرواز ، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند ، استرس تجهیزات تجهیزات HVACR را در هزینه کمتری کاهش می دهند و به اپراتورها کنترل بیشتری بر محیط خود می دهند. . Mars Air Systems پرده های هوائی باکیفیت تولید می کند (گاهی اوقات به عنوان درب هوا ، پنکه های پرواز و هواکش های داخلی نیز شناخته می شود) و بیش از 50 سال پیشرو در این صنعت بوده است.





تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.