مشکل اصلی هنگام نصب سیستم چند اسپلیت

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

مشکل اصلی هنگام نصب سیستم چند اسپلیت

۱۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

ویژگی منحصر به فرد آن وجود یک واحد اصلی خارجی است که به چندین واحد داخلی متصل است. چنین سیستمهایی ممکن است راه حل مناسبی برای حفظ ریز اقلیم در چندین اداره ، مغازه ها ، اماکن بزرگ باشد. فقط تعداد کمی از واحدهای فضای باز باعث زیبایی بدتر شدن ظاهر زیبایی ساختمان نمی شوند. واحد اصلی خارجی را می توان به چندین نوع داخلی متفاوت متصل کرد: کف ، سقف ، کاست ، و غیره.


ملاحظات نصب سیستم چند تقسیم
قبل از انتخاب محل نصب تهویه مطبوع ، باید چندین عامل اصلی در نظر گرفته شود. اول از همه ، جهت گردش هوا از واحدهای داخلی نباید روی محل استراحت یا محل کار قرار گیرد. ثانیا ، نباید در مورد جریان هوا موانعی وجود داشته باشد که می تواند تا حد امکان از فضای آن جلوگیری کند. واحد فضای باز نیز باید در یک فضای باز قرار داشته باشد ، در غیر این صورت گرمای خانه به طور موثر در خارج تخلیه نمی شود و بهره وری کل سیستم به شدت کاهش می یابد. برای نگهداری بیشتر در حین کار ، توصیه می شود واحدهای تهویه مطبوع را در مکانهایی که به راحتی قابل دسترسی هستند ، نصب کنید.

پرده هوا



مشکل اصلی هنگام نصب سیستم چند اسپلیت ، قرار دادن خطوط مبرد بلند برای اتصال واحد خارجی به داخل داخلی است. در حین نصب سیستم تقسیم جداگانه ، کارگران سعی می کنند هر دو واحد را در مقابل یکدیگر قرار دهند ، جایی که طول خط حداقل است. نصب سیستم چند اسپلیت مشکلات بیشتری را ایجاد می کند ، زیرا برخی از واحدهای داخلی می توانند به دور از خارج واقع شوند. اولین مدل های سیستم های چند اسپلیت دارای یک سیستم کنترل مشترک است که به شما امکان نمی دهد تهویه هوا را بطور جداگانه برای هر اتاق تنظیم کنید. با این حال ، اکنون بازار دارای انتخاب گسترده ای از سیستم های چند شکاف است که در آن ویژگی های عملکردی واحدهای داخلی به طور جداگانه از یکدیگر کار می کنند.
کریت

انتخاب واحدهای سرپوشیده یک محدودیت دارد: قدرت کل آنها نباید از ظرفیت واحد فضای باز تجاوز کند. اما در عمل دیدن یک سیستم چند اسپلیت با ظرفیت کل واحدهای داخلی بیشتر از ظرفیت فضای باز حداقل 20٪ بسیار معمول است. با این حال ، وقتی همه واحدهای داخلی به طور همزمان روشن شوند انتظار عملکرد بهتر است زیرا ظرفیت کل کل سیستم با ظرفیت واحد فضای باز محدود است. به عبارت ساده ، واحد فضای باز تمام توان خود را به کلیه واحدهای سرپوشیده داخلی توزیع می کند به گونه ای که ممکن است برخی از اتاق ها دارای درجه حرارت بسیار راحت نباشند. با این حال ، محاسبه قدرت کل ساده نیست ، زیرا نه تنها قدرت اسمی واحدها را در نظر می گیرد ، بلکه ظرفیت خنک کننده ، گرمایش ، رطوبت زدایی ، رطوبت را نیز در نظر می گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.