کولر آبی‌رنگ

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

کولر آبی‌رنگ

۱۴۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پرده هوا
الکتروموتور وظیفه ی اخذ انرژی برق و تبدیل آن به انرژی مکانیکی را دارا میباشد. براین اساس در حالتی که الکتروموتور به صدق فعالیت نکند و وارد کار نشود باعث اخلال در همت کولر آبی‌رنگ گردیده و در غایت کار آن مختل میکند. البته به چه طریقی میتوان عیب یابی در کولر آبی رنگ و موتور آن را به صحت تشخیص اعطا کرد. علت های به وجود وارد شدن این اختلال می‌تواند به دست اندرکاران زیادی بستگی داشته باشد، و در غایت میتوان با چاره های پیشنهادی این اشتباهات را برطرف نمود. مجموعه فنی مهندسی دماپویا در نوشته‌علمی ای تماما به الکتروموتور های بکار رفته در گونه های کولر آبی‌رنگ پرداخته که شما میتوانید با مراجعه به راهنمای گزینش کولر آبی رنگ داده ها جامع و کامی دراین مورد کسب فرمایید.

عیب : یکی‌از اشتباهات رایج در میان کولر آبی‌رنگ هنگامی حادثه می افتد که واتر پمپ فعالیت می‌کند ولی موتور حرفه عمل نکرده و حرکتی ندارد. از عواملی که منجر به جود داخل شدن این خلل در کولر آبی رنگ می گردند، و میتوان با عیب یابی در کولر آبی رنگ و رفع آن این نقص‌ را حل نمود. از مورد ها مهم می شود به عامل ها ذیل اشاره کرد.

کریت از بهترین شرکت های فعال در زمینه های محصولات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا می باشد که همیشه آماده خدمت رسانی به هم وطنان است.



رفع عیب : جدا شدن سیم رابط فی مابین باکس ی ترمینال و الکتروموتور، در‌این‌حالت‌ برای رفع عیب نیاز میباشد که اتصال فی مابین آنها‌را باز‌بینی نمود. کلید پر‌نور خاموش وصل نشده یا این که وخیم میباشد. برای رفع و عیب یابی در کولر آبی‌رنگ بایستی اتصال کلید خاموش و پر‌نور را به فاز و اتصال آن به سیم کابل جریان برق را باز‌نگری نمود. سیم پیچی کولر آبی‌رنگ سوخته میباشد، زمانیکه سیم پیچی کولر آبی‌رنگ سوخته باشد دستگاه جریان الکتریکی را به بقیه قطعات منتقل نمی نماید. برای رفع عیب لازم میباشد سیم پیچی آن را باز‌نگری نمود.

عیب : ممکن میباشد با پر‌نور شدن کولر آبی‌رنگ واتر پمپ عمل نماید و آب را به درون اتاقک هدایت نماید، ولی موتور تکان نکرده و صدایی مشابه هوم داراست. در‌این نصیب از عیب یابی در کولر آبی‌رنگ راهکارهایی برای رفع عیب را به شما سفارش داریم .

کریت از بهترین شرکت های فعال در زمینه های محصولات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا می باشد که همیشه آماده خدمت رسانی به هم وطنان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.