هیتر برقی حرفه دار با قابلیت و امکان ایجاد رطوبت

۱۰۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

رادیاتور و یا این که شوفاژ برقی
این سبک بخاری های برقی مشابه به رادیاتورهای دیواری بوده با این تفاوت که در داخل آن‌ها به مکان آب، نوعی روغن جریان داراست. با اتصال این بخاری ها به برق، روغن در درون پره ها به گردش افتاده و داغ می‌شود. حرارت ناشی از داغ شدن روغن نیز از بدنه بیرونی دستگاه به خارج منتقل می شود. شوفاژ برقی بیشتر برای محیطهای کوچک کاربرد داراست و نمی اقتدار با آن گوشه و کنار های پهناور همانند نشیمن و یا این که یک دفتر کار کاری پهناور را گرم نمود.
درب هوا

بخاری تابشی
در بخاری های تابشی استدلال ساخت‌و‌ساز حرارت با دقت به سبک دستگاه می‌تواند المنت الکتریکی و یا این که چراغ های هالوژن و یا این که مادون قرمز‌رنگ باشد. همانگونه که از اسم این بخاری ها پیداست، گرما در آن ها به طور تابشی در فضا منتشر میگردد. نوع مادون قرمز رنگ آن به طور بدون واسطه حرارت را منتقل میکند. به‌این مفهوم که برای گرم شدن قطعا می بایست با مسافت معلوم در تحت تابش نور و روشنایی فروسرخ آن قرار گرفت. ولی در نوع المنت دار آن حرارت به طور جریان همرفتی در اطراف توزیع می‌شود.

در برخی از بخاری های تابشی در پشت المنت ها از حرفه استعمال می‌شود. برخی از سبک ها نیز دارنده یک کاغذ صیقلی و صاف در پشت المنت ها بوده که خواص تابشی دارا هستند.

بخاری برقی رشته دار
بخاری برقی حرفه دار یکی شایسته ترین آیتم ها برای تأمین حرارت در روزهای سرد هست. در بقیه گرماسازهای برقی بایستی به بخش جلویی دستگاه مجاورت گردید تا بتوانید از گرمای آن‌ها منفعت ببرید. در حالیکه بخاری برقی رشته دار گرما را در سطحی عظیم پخش میکند. براین اساس گرمای دستگاه صرفا در بخش جلویی آن تجمع پیدا نمیکند. همینطور به وسیله بخاری برقی حرفه دار می اقتدار درمدت بازه زمانی کوتاه دمای محل آیتم به کار گیری را گرم نمود. یکی‌از دیگر از مزیت های اصلی هیتر برقی حرفه دار، مصرف ذیل برق در آنان نسبت به دیگر سبک ها است.

فروشگاه کریت



هیتر برقی حرفه دار با قابلیت و امکان ایجاد رطوبت
سبک های خاصی از بخاری های رشته دار وجود داراست که امکان ساخت رطوبت دارا هستند. این نوع هیترها برای از در میان بردن اختلال کم آبی هوا در زمستان بسیار عالی می باشند. سفارش میشود افرادی که در فصل‌زمستان از سرفه های مزمن و یا این که بی آبی بیش تر از حد پوست سختی می‌برند، از این نوع بخاری ها استعمال نمایند. با مالامال نمودن مخزن آب در‌این هیترها به همدم گرما، رطوبت نیز در اطراف آیتم به کار گیری پخش شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.