به کار گیری از هواکش مطلوب برای تهویه هوا

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

به کار گیری از هواکش مطلوب برای تهویه هوا

۱۴۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

ا

    پرده هوا
    بستن روزنه های سوای به کارگیری

کولر آبی‌رنگ بوسیله ی شبکه کشی هوای خنک تولید گردیده را به مسیر های متعدد هدایت می‌نماید. ممکن میباشد در یک ساختمان در یکسری اتاق مستقل روزنه ی کولر نصب گردیده باشد البته گهگاه پیش می‌آید برخی از اتاق ها نیازی به تهویه مطبوع و باد خنک نباشد بدین ترتیب میتوانید با بستن روزنه های بیشتر حجم قابل توجهی از هوای خنک را به بقیه اتاق ها هدایت نمود، و همین فرمان منجر ارتقا خنک کردن باد کولر آبی‌رنگ می شود.

    به کار گیری از هواکش مطلوب برای تهویه هوا

کولر آبی رنگ حین سعی یه خرده رطوبت نیز در هوای اتاق تولید مینماید. همینطور در اثر پر‌نور بودن طولانی زمان هوای دور و اطراف دم کرده و ممکن میباشد بوی نامطبوع تولید شود، به همین خواسته با گشوده گذاشتن پنجره ی کوچک و تهویه اطراف باعث ارتقا جریان هوای خنک در اتاق خواهید شد. براین اساس میتوان اظهار کرد یکی از دیگر از خط مش های ارتقاء خنک کردن باد کولر آبی‌رنگ به کار گیری از هواکش و تهویه مطلوب میباشد.
ارتقاء خنک کردن باد کولر آبی‌رنگ

    کاهش ارتفاع شبکه کشی

ساختمان هایی که از کولر آبی رنگ به مراد تامین هوای خنک سود میبرند به خواسته انتقال هوای خنک باطن فضاهای متفاوت و طبقات از سیستم شبکه کشی فایده میبرند. در‌این خصوص بایستی اعلام کرد که در حالتی که ارتفاع شبکه کشی خیلی زیاد و یا این که پیچ در پیچ باشد منجر کاهش فشار هوا گردیده و مقدار بسیار مقداری از هوای موءثر به فضای داخلی منتقل میشود، براین اساس به مراد ارتقاء خنک کردن باد کولر آبی‌رنگ بهتر میباشد که مسیر شبکه کشی به کمترین ترازو باشد.

کریت از بهترین شرکت های فعال در زمینه های محصولات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا می باشد که همیشه آماده خدمت رسانی به هم وطنان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.