پرده های هوا کجا استفاده می شود؟

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

پرده های هوا کجا استفاده می شود؟

۶۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

برای گرم کردن هوا می توان درهای هوا را به بخاری یا بدون بخاری مجهز کرد. فن باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بتواند جت هوایی تولید کند که بتواند به زمین برسد. برخی مطالعات در ادبیات علمی وجود دارد که روش های تحلیلی را برای پیش بینی راندمان آب بندی بدست آمده با پرده هوا ارائه می دهد.

آخرین دلیلی که بسیاری از مشاغل پرده های هوا نصب می کنند ، برای راحتی مطلق است. مراجعان از محیطی که گرم می شود و یا در دمای راحت سرد می شوند ، لذت می برند. با این حال ، آنها از پیش نویس های هوای گرم یا یخ زده که هر بار که درب جلو باز می شود ، به آنها ضربه نمی خورد لذت می برند. پرده های هوا می توانند از حداکثر راحتی ، از تهیه پیش نویس و حفظ دمای مداوم جلوگیری کنند.

بازگشت به بالا
 پرده هوا
پرده های هوا از کجا استفاده می شود؟
تقریباً هر شغلی می تواند از یک روش یا پرده دیگری از پرده هوا بهره ببرد. مسائلی از قبیل انتقال حرارت ، مگس هایی که از بین بروند ، گرد و غبار یا گرده ها و هوای پیش بینی شده برای هیچ یک از صنایع توقیف نمی شوند. در عوض ، این مسائل می تواند بر روی هر شرکتی در هر زمینه ای تأثیر بگذارد و برنامه های بالقوه پرده هوا را تقریباً نامحدود کند.

با تمام آنچه گفته شد ، در اینجا برخی از انواع مشاغل وجود دارد که تمایل دارند بیشتر از نصب پرده هوا سود ببرند: (توجه داشته باشید: توزیع کنندگان درب هوا دارای انواع زیادی پرده هوا هستند و در مواقعی که بهترین ها باشد بسیار گیج کننده است. لطفاً به مشاوره بدون تعهد در شماره 866-652-54202 مراجعه کنید.)

در زیر چند نمونه از کاربردهای معمول با واحدهای گرمایش نشده و برقی آورده شده است.

1. سرویس غذا (سرویس سریع ، رستوران ها ، مدارس و کافی نت ها)

2. خرده فروشی و دفتر

3. راحتی و مواد غذایی

4. بهداشت و درمان و بیمارستان

5- ساخت ، انبار و توزیع

6. حمل و نقل و پایانه ها

7. امکانات داخلی و گیاهان فرآوری

8- گیاهان فرآوری مواد غذایی

9. مسکونی

10. چوب لباسی هواپیما
شرکت کریت
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.