هیتر تابش گرماتاب

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

هیتر تابش گرماتاب

۱۴۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

هیتر تابش گرماتاب
حس راحتی و آسایش دمایی یکسان با دمای پباده سازی پایینتر
پرده هوا
شم آسایش دمایی به دمای مؤثر هوا متعلق میباشد و از آنجا که دمای مؤثر، معدل دمای هوا و دمای میانگین تابشی می باشد، به این ترتیب در دمای میانگین تابشی فراتر، با دمای هوای کمتر میتوان آسایش دمایی را مهیا نمود. در سامانه های هوای گرم، هوا واسطه انتقال گرما قرار می گیرد و اجسام جان دار در تالار از روش تماس با هوا انتقال حرارت جابجایی گرم می گردند، براین اساس دمای هوا بیشتراز دمای سطح های همسایه آن خواهد بود؛ در حالی که در سامانه های هیتر تابشی گرماتاب، گرمای سطح لوله های تابشی از روش منعکس کننده مستقیماً به اجسام همسایه انتقال می یابد، از اینرو دمای سطح ها و به تبع آن دمای میانگین تابشی در گرمایش با سامانه های هیتر تابشی گرماتاب، بیش تر از دمای هوای تالار خواهد بود، به طوری که در دمای هوای °C ،16 دمای میانگین تابشی سطح های حدود °C 40 بوده و به این ترتیب هیتر تابشی گرماتاب برای ساکنان آسایش دمایی را در دمای مؤثر C 40° تامین می‌کند، در حالی که برای تأمین همین موقعیت در سامانه های هوای گرم می بایست دمای هوا تا C 40° ارتقا یابد؛ بدین ترتیب دمای هوای گرم کننده های هوای گرم بایستی از این دما نیز به مراتب بیش تر باشد. دمای پایینتر هوا در سامانه های تابشی موجب خواهد شد تا اختلاف دما دربین دمای طرح درون و بیرون در فصل زمستان کاسته شود و به تبع آن تلفات حرارتی در ساختمان )تلفات جداره ها و تهویه( کاهش یابد. تلفات تهویه نیز باعث خروج هوای گرم از ساختمان خواهد شد؛ هرچه دمای هوا اضافه باشد، نرخ خروج انرژی از ساختمان بیش تر خواهد بود. در هیتر تابشی گرماتاب با کاهش دمای هوا به واحد سنجش بسیار قابل توجهی از تلفات تهویه کاسته می گردد؛ این زمینه در سالنهایی با آلودگی زیاد نظیر صنعت های فولاد و ریخته گری، تعمیرگاه های خودرو، مرغداری ها و سالنهای ورزشی که نیاز به تهویه بیشتری دارا‌هستند، اهمیتی افزونتر خواهد یافت. علاوه بر کاهش تلفات، تأمین گرمایش در دمای هوای پایینتر برای اشخاص حس وقار و نشاط بیشتری را ساخت خواهد کرد.
سوال ها متداول

    هیتر تابشی چه است ؟
    هیتر تابشی یک کدام از مطلوب ترین و نادر هزینه ترین سامانه های گرمایشی جهت گرمایش کلیه فضاهای با طول بالای 3 متر و دور و بر های گشوده میباشد.
    اشکال هیتر تابشی چه می‌باشد ؟
    هیتر های تابشی در دو دسته گازی و برقی ساخت میگردند که با اعتنا به هزینه برق و گاز در مرزو بوم، حدالامکان استعمال از هیتر گازی سفارش میشود.
    مزیت هیتر تابشی گرماتاب به دیگر مارک ها چه می باشد ؟
    گرماتاب اولی و مطرح ترین آفریننده سیستم های گرمایش تابشی در کشور‌ایران میباشد و با بکار گیری کیفیت بالا ترین مواد نخستین و همینطور کانال نمایندگی گسترده در سراسر میهن تحت چک بدون واسطه مجموعه دفتر کار مرکزی خویش در تهران، با اتکا به‌این کانال نمایندگی گسترده، سوابق طولانی و متخصصین خویش طولانی ترین بازه زمانی گارانتی و پشتیبانی را برای سامانه های گرمایش تابشی ارایه میدهد.

کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.


گرماتاب دسته UT

با قدرت تابش زیاد جهت گرمایش فضاهایی با طول بلند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.