مزایای پایداری آب و هوا

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

مزایای پایداری آب و هوا

۸۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در طول تابستان ، هوای داخلی خنک تر شما از سیستم تهویه مطبوع شما به دمای گرمتر خارجی از بین می رود. در هر دو حالت ، بخاطر از بین رفتن سریع گرما / هوای خنک از طریق درهای باز ، قبض های گرمایشی در زمستان و خنک کننده تابستان شما گران خواهد بود.

 پرده هوا

 



حتی نصب یک پرده هوای صنعتی به درگاه اصلی باز ساختمان شما برای حفظ آب و هوای داخلی پایدار و جلوگیری از گرما یا از بین رفتن هوای سرد و پایین آمدن هزینه های انرژی تجاری شما عمل می کند.



مزایای پایداری آب و هوا
ما می دانیم که بسیاری از ساختمانهای صنعتی از سیستم های لازم برای کنترل آب و هوا بهره می گیرند ، به ویژه هنگامی که شما با استفاده از غذاهای سرد ، مواد شیمیایی یا محصولاتی که باید در یک فضای پایدار و خنک نگهداری شوند ، کار می کنید و آنها را ذخیره می کنید.



انبارهای چند کاره یا ساختمانی وجود دارد که باید مناطق مختلفی را در دمای خاص داخلی حفظ کنند ، بنابراین می توانیم پرده های هوای صنعتی را طراحی کنیم و نصب کنیم که بتواند به طور موثر این مناطق را از هم جدا کرده و دمای داخلی پایدار را حفظ کند در حالی که دسترسی به این مناطق را بدون مانع درب فیزیکی



این بدان معناست که شما می توانید محل نگهداری محصول را خنک نگه دارید ، در عین حال آب و هوای گرم و راحت تری را برای کارکنان خود در محیط کار خود در سطح کف حفظ کنید.

کریت

استفاده نکردن از پرده هوای صنعتی به معنای ساختمان شما است که هوای گرم زیادی را از دست می دهد ، بنابراین سیستم گرمایشی شما برای پمپ کردن گرمای کافی برای گرم کردن دمای داخلی نیاز به استفاده از اوردرایو دارد تا دمای داخلی دوباره به یک سطح ایده آل برسد و در نتیجه بالاتر باشد از هزینه متوسط ​​انرژی ، و کارکنان شما از احساس سرما شکایت دارند.



 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.