سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

۱۲۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
پرده هوا
سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی دقیقا به عبارتی سیستم‌هایی می‌باشند که در هر منزل‌ای یک نیاز دور از شوخی به حساب می آید، چرا‌که میتوانند در فصل‌تابستان هوا را خنک کرده و در فصل‌زمستان هوای دور و بر را گرم سازند. برخی از اشخاص فصل‌زمستان‌ها سوزوسرما را به شدت شم می‌نمایند و در فصل گرم، گرما آن‌ها‌را آزار می دهد. تاسیسات سرمایشی گرمایشی می توانند نیاز این اشخاص را به شایسته ترین صورت ممکن برطرف سازند. با استادکار در‌این مقاله یاروهمدم باشید تا با این سیستم‌ها آشنا گردید.

دانلود نرم افزار استادکار مطلوب موبایل شما
دانلود نرم افزار استادکار
ورژن IOS
ورژن اندروید
اپ استور،سیب اپ
گوگل پلی، کافه بازار و مایکت
اخذ این سرویس از استادکار
معرفی تاسیسات سرمایشی گرمایشی
تاسیسات سرمایشی گرمایشی آن جور از تاسیسات محسوب می شوند که دارنده هر مدل سیستم گرمایش و سرمایش میباشند. در واقع این مدل از سیستم‌ها می توانند به راحتی دمای فضا را به موقعیت ایده‌آل اشخاص برسانند. انگیزه از استعمال از تاسیسات سرمایشی و گرمایشی این میباشد که ساختمان‌هایی مانند منزل‌ها، فضاهای کاری، هتل‌ها، مریض‌خانه و … فقط با یک دستگاه گرم و خنک شوند.

تاسیسات سیستم سرمایشی آن وسایلی می‌باشند که میتوانند با ایجاد هوای خنک و یا این که به دست آوردن هوای گرم، محیط و دور و بر را خنک سازد، مانند کولرهای آبی رنگ، چیلر و …. در مقابل یک سیستم گرمایشی، فقط میتواند هوای سرد دور و اطراف را گرم نماید، مانند بخاری، پکیج، رادیاتور و … .

ولی تاسیسات سرمایشی گرمایشی، آن نوع از تاسیساتی می‌باشند که هر دو سیستم سرمایشی و گرمایشی را دارا‌هستند و اشخاص میتوانند در هر لحظه از بخش سرمابخشی و یا این که گرمابخشی دستگاه استعمال کنند. امروز تاسیسات ساختمانی به سیرتکامل‌ای پیشرفته‌اند که تحولات اساسی در صنعت تهویه مطبوع تولید نموده‌اند. اما به عبارتی‌طور که می دانید، همه تاسیسات از این خصوصیت فایده‎‌مند نیستند، لذا ما درین مقاله برآنیم تا شما‌را با شایسته ترین سیستم گرمایشی و سرمایشی آشنا نماییم.

معرفی تاسیسات سرمایشی گرمایشی روز جهان
برای تولید هوای مطبوع باطن ساختمان ها از گونه های سیستم های سرمایشی و گرمایشی استعمال می‌کنند که برخی از این سیستم ها میتوانند هر دو کار سرماسازی و گرماسازی را انجام دهند.
اشکال سیستم سرمایش و گرمایش
۱٫ اسپلیت
یکی شایسته ترین اشکال تاسیسات سرمایشی گرمایشی که هر دو این فناوری را باطن خویش داراست، اسپلیت میباشد. فناوری‌های درنظرگرفته شده درین دستگاه، به یوزرها این اذن را می دهد که در هر لحظه بتوانند هوای گوشه و کنار را گرم یا این که سرد نمایند. همینطور قابلیت تهیه و تنظیم دمای فضا براساس رغبت یوزرها موجود است. در واقع ترموستات جانور در سیستم، دمای فضا را روی دمای دلخواه نگه داراست.

اسپلیت دوستداشتنی ترین سیستم سرمایشی گرمایشی
یکی شایسته ترین تاسیسات سرمایشی گرمایشی، اسپلیت میباشد که در منزل ها، فضاهای اداری، تجاری و … آیتم استعمال قرار می‌گیرند.
۲٫ داکت اسپلیت
یکی از دیگر از گونه های تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، داکت اسپلیت میباشد که از پاراگراف شایسته ترین سیستم گرمایش و سرمایش محسوب میشود. این سیستم امروز در سوئیت‌ها بسیار آیتم به کارگیری قرار میگیرد و میتواند هوای گرم در فصل‌زمستان و هوای سرد در فصل تابستان را برای دور و بر مهیا سازد. داکت اسپلیت‌ها، توسط شبکه‎‌هایی که باطن سقف درنظرگرفته شده‌اند، هوای گرم و سرد را منتقل می‌نماید، ضمن آنکه قابلیت تهیه و تنظیم دما از روش ترموستات برای اشخاص آماده میگردد.

این دستگاه دارنده یک یونیت داخلی و یک کندانسور میباشد و هوا را از روش شبکه‌های نقل شده، به اتاق‌ها و تالار‌ها توزیع می نماید. در نوشته ی علمی داکت اسپلیت و مزایا و معایب داکت اسپلیت به تفضیل به باز نگری داکت اسپلیت ها پرداخته ایم .

فراگیری قدم به قدم اسید شویی و رسوب زدایی چیلر تراکمی
سیستم سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت
داکت اسپلیت ها از سیستم های سرمایشی و گرمایشی کانالی محسوب میشوند که میتوانند هوای سرد و گرم را از روش شبکه های درنظرگرفته شده باطن سقف های کاذب، باطن تالار‌ها و اتاق‌ها توزیع می‌کنند.
۳٫ رشته کویل
حرفه کویل‌ها نیز از پاراگراف سیستم‌ها می‌باشند که می توانند هر دو سعی سرمایشی و گرمایشی را انجام میدهد. این سیستم هوا را از در میان کویل‌های مسی که آب سرد باطن آن ها سرازیر‌ست، عبور می دهد تا در فصل گرما، هوا را خنک سازد، برعکس؛ کویل‌های آب گرم در فصل زمستان، با عبور هوا، دور و بر را گرم میکند.
یکی‌از مزیت‌های حرفه کویل‌ها این میباشد که‌این دستگاه‌ها می توانند دمای هر گوشه و کنار را به صورت غیروابسته تهیه و در دست گرفتن کند، لذا از انتقال آلودگی و جا به جایی هوا دربین فضاهای متعدد، خودداری میشود.

۴٫ اسپلیت‌های مرکزی
این سیستم دارنده یک کندانسور بیرونی میباشد که در بام ساختمان قرار میگیرد که با پنل‌ها اسپلیت داخلی، می‎‌تواند دمای دلخواه را در فضاهای گوناگون مهیا سازد.

کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.