هنگامی‌که سیستم گرمایشی شما از کف اتاق منتقل میشود

۱۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بسته بندی اتاق خواب خویش را به شایسته ترین صورت انجام دهیم
پرده هوا

۳) فضای بیشتری در چنگ دارید و برای اجرای هر دکوراسیونی آزاد میباشید

هنگامی‌که سیستم گرمایشی شما از کف اتاق منتقل میشود، دیگر نیازی به رادیاتور یا این که شوفاژهای سنتی نخواهید داشت. بدین ترتیب لازم وجود ندارد نگران چیدمان و ست بودن آن با رادیاتورتان باشید.

 

۴) با ایمنی و راحتی بیشتری مواجه می باشید

یک کدام از خطرناک‌ترین نقاط منزل برای فرزندان کوچک کنار شوفاژ و بخاری میباشد. وقتی‌که از سیستم‌های گرمایش از کف به کار گیری می کنید، دیگر لازم وجود ندارد نگران زخم دیدن فرزندتان باشید.

 

۵) گرمایش از کف قابلیت و امکان سازش با همه گونه های کف‌پوش‌ها را داراست

گرمایش از کف به شما آزادی لازم را میدهد تا منزل خویش را به دلخواه خویش پباده سازی فرمایید و از فضای دیوارها و کف بیشترین به کارگیری را ببرید. افزون بر آن، گرمایش از کف با گونه های روکش‌ها از گزاره سنگ، کاشی، چوب و فرش سازش دارااست و می توانید روکش دوست داستنی خویش را تعیین فرمایید.

 

سیستم گرمایشی

 

با این حالا، برخی از کفپوش‌ها تلاش بیشتری نسبت به سایرین دارا هستند. موادی با رسانای حرارتی بالا (سنگ، بتن، کاشی و سرامیک) ضمن تحمل سکو حرارت اضافه، گرما را به طور موثرتری منتقل می‌نمایند.

 

پروسه مرحله به مرحله نصب سیستم گرمایش از کف

در‌پی فرآیند مرحله به مرحله نصب سیستم گرمایش از کف آورده شده‌است، شایسته ترین عصر برای نصب این جور سیستم هنگام تولید یک اتاق نو میباشد. بعداز نصب سیستم گرمایش از کف، جراحت دیدن آن نسبتاً ناممکن میباشد. در واقع، بعد از نصب درست تا ۳۰ سال به طور تضمین گردیده می توانید از این سیستم سود بگیرید.

اولی گام در فعال‌ساز‌ی سیستم گرمایش از کف اخذ نقشه گرمایش از کف میباشد که به وسیله کارشناس پباده سازی میگردد. در مجموع این نقشه به ۴ نوع اصلی تقسیم می گردد: مارپیچ، دوطرفه یا این که ال، سه طرفه یا این که یو و چهارطرفه.

 

براساس خصوصیت اتاق و ساختمان متخصصان تصمیم میگیرند که از کدام‌یک از طریق‌ها به کارگیری نمایند. طرح مارپیچ اکثر اوقات در راهروها استعمال می گردد که دارنده پهنا پاره ای و یک دیوار سرد میباشند. طرح دوطرفه برای اتاق‌هایی با دو دیوار سرد، طرح سه طرفه برای اتاق‌هایی با سه دیوار سرد استعمال می شود. شایسته ترین بازدهی از طرح چهارطرفه به دست می آید که اکثر وقت ها در اتاق مهمان از آن استعمال می گردد.

 

نقشه گرمایش از کف دربرگیرنده مورد ها اکثری میباشد، از گزاره مرز سوز‌و‌سرما، درزهای انبساطی، متراژ دستکم و حداکثر و … که در صورتی‌که به طور ظریف پباده سازی شود، یک سیستم کارآمد خوا هیم داشت و در غیراینصورت ممکن میباشد با خطاها بخش اعظمی مواجه گردید.

 

طولانی تر بخوانید

هنگام خرید آبنما به چه چیز‌هایی می بایست اعتنا کنیم؟

اشکال سیستم گرمایشی از کف

 

بعد از آن می بایست کف ساختمان عایق‌بندی و زیرسازی می گردد تا ترازو اتلاف انرژی به کمترین مقدار خویش رسد.
کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.