چطور خانه خود را گرم نگه داریم

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

چطور خانه خود را گرم نگه داریم

۱۲۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
پرده هوا
برای رویا رویی با سوز و سرما در روزهای سرد سال و برای اینکه از افت دمای باطن و بیرون از خانه آغاز به لرزیدن نکنید لازم میباشد به بعضا موردها دقت داشته باشید.
به نقل از تبیان برای اینکه در بیرون از خانه کمتر سردتان شود، گذشته از خرقه پوشیدن و بیرون شدن از منزل، جامه هایتان را روی رادیاتور یا این که در مقابل بخاری گرم نمایید. در این حالت شم گرمای دلچسبی تن تان را فرا می‌گیرد و هنگامی که خارج می‌روید، تن تان از باطن گرم خیس میباشد و کمتر شم سوزوسرما میکنید.

در رختخواب تان گونی آب گرم بگذارید
در صورتیکه اتاق خواب و یا این که رختخواب هایتان سرد میباشد و با پا گذاشتن روی تشک، موی برتن تان راست می گردد صد رد صد نیم ساعت گذشته از خواب انبان آب گرم در جایتان قرار دهید. در حین شب نیز آن را تحت پاهایتان قرار دهید تا گرمای آن در تن تان پخش شود. با همین فعالیت بی آلایش با سوزوسرما رویا رویی کرده و خواب شل تری را تجربه میکنید.

خرقه ها را روی هم بپوشید
چنانچه به هر برهان وسایل گرمایشی محل معاش تان از فعالیت افتاده میباشد بهتر میباشد خودتان را مانند پیاز در لابه لای خرقه ها بپیچید. مبتنی بر ایده ها دانشمندان انستیتو INRS فرانسه هر چه جامه بیشتری روی هم بپوشید، هوای بیشتری فی مابین جامه ها میماند و همین مورد منجر گرم ماندن تن میشود، زیرا لایه های مملو از هوا مانند عایق گرمایشی کار می نماید.

برای رویا رویی با سوز و سرما فارغ از کلاه و شال گردن از منزل بیرون نشوید، زیرا ۱۰ تا ۳۰ درصد گرمای تن از این بخش از تن یعنی از روش رمز تلف می‌شود
سفارش می‌کنیم فرآورده لباسی که با پوست در تماس میباشد، از کالا نخی یا این که جنسی که به خیر و خوبی عرق را جذب مینماید باشد. برای لایه های بعدی از خرقه های پشمی یا این که خرقه هایی که به خیر و خوبی جلوی سوز و سرما را می‌گیرند به کار گیری نمایید. از ذیل شلوار نیز یک شلوار گرم جذب بپوشید تا پاهایتان گرم بماند.

موقع روش رفتن قوز نکنید
بی تردید شما هم توجه نموده اید که اکثر اشخاص در هوای سرد پشت شان را خم کرده و زنخدان شان را در گریبان پالتو فرو مینمایند. در واقع کلیه ما به صورت ناخودآگاه در هوای سرد خودمان را عده میکنیم. ولی این حالت بدنی بازدارنده از جریان مطلوب خون گردیده و سبب ساز میشود تن بیش تر از پیش سرد شود.

برای رویا رویی با این موضوع لازم میباشد که در زمان راه و روش رفتن پشت تان را صاف نگه دارید و بازوها را در طول رویکرد رفتن تکان دهید. این عمل منجر می‌شود که خون جریان بهتری داشته باشد و تن گرم شود. در شرایطی که در گردش خون اختلالی به وجود بیاید منشاء سرمای تن خواهد بود و شما فارغ از اینکه متوجه باشید آغاز به لرزیدن می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم در روزهای سرد ورزش را شکاف نکنید. پیاده روی تند سبب تحرک عضلانی گردیده و تن را گرم میکند.
کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.