بخاری گازی

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

بخاری گازی

۱۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بخاری گازی
حتما از دیرین ترین و پرکاربردترین جور وسایل گرمایش در کشور‌ایران و حتی‌در جهان بخاری های گازی هستند این بخاری ها معدود هزینه ترین گونه امکانات گرمایشی هستند. بخاری های گازی بر پایه ی گونه استعمال به اشکال دیواری و زمینی و یا این که فارغ از دودکش و دودکش دار و همینطور از دید صورت ظاهری به دو جور شومینه ای و عادی تقسیم میشوند.
پرده هوا

بخاری های شومینه ای تحت عنوان یکی وسایل گرمایشی مصرفی یوزرها، دارنده صورت ظاهری مشابه به شومینه می باشند. مصرف انرژی کمتر و ساخت گرمای بیش تر از مختصات بخاری های شومینه ای است. ولی در مقابل ادغام شدن گازهای تولیدی با هوای گوشه و کنار و کم آب کردن هوا از معایب این بخاری ها به حساب می آید.



آیا با شیوه تعیین یک بخاری مطلوب شناخت دارید ؟ به نوشته ی علمی ای که در رابطه بخاری تنظیم کرده ایم راز بزنید.

کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.

نکات مهم در به کار گیری از بخاری های گازی
– برچسب مصرف انرژی بخاری سنجیده شود. این علامت گویا ی مقدار گرمای تولیدی بخاری نسب به ترازو گاز مصرفی آن می‌باشد.

– بخاری بایستی مطلوب متراژ گوشه و کنار تعیین شود. بخاری های کوچک برای دور و اطراف های پهناور و همچنین بخاری های وسیع برای گوشه و کنار های کوچک مطلوب نمی باشند.

– دودکش بخاری باید سنجیده شود تا علاوه بر داغ بودن بدنه ی دودکش از نصب کلاهک H در دهانه ی خروجی نیز اطمینان نتایج شود. در غیر این فیس خروج گازهای سمی با ایراد مواجه میباشد و این گازها وارد گوشه و کنار می گردند. نوشته‌ی علمی ی نکات کلیدی نصب دودکش میتواند راهنمای خیر جهت خودداری از بروز این ایراد باشد.

– برای دور و اطراف های کمتر از ۵۰ متر و بسته بخاری های دیواری دودکش دار و برای محیطهای کمتر از ۵۰ متر و نصفه گشوده بخاری های فارغ از دودکش مطلوب می‌باشند.

– شعله ی بخاری باید به رنگ آبی رنگ باشد لذا شیشه ی بخاری بایستی به نحوی باشد که بازدارنده دیدن شعله نشود. در حالتی که رنگ شعله زردرنگ یا این که نارنجی رنگ بود مطلقا بخاری دارنده نقص فنی هست.

– از آب بندی بودن محل اتصال شلنگ به بخاری و همینطور لوله گاز باید اطمینان نتایج شود.

– هنگام به کارگیری از بخاری بهتر میباشد ذیل در یا این که درز پنجره ها یه خرده گشوده باشد تا اکسیژن مایحتاج جهت سوختن مهیا شود.

– بخاری ها باید هر سه سال خدمت شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.