داخل شدن گاز دستگاه

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

داخل شدن گاز دستگاه

۱۲۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پرده هوا

برای تخلیه دستگاه می بایست از پمپ وکیوم بهره برد. شیوه دیگر برای تخلیه سیستم استعمال از خویش مبرد است که درین طرز با وصل کردن کپسول مبرد به یک شیر خدمت و مفتوح کردن آن، به طور همزمان سوزنی شیر دیگر را فشار دهید تا فشار گاز مبرد درون کپسول سبب خارج رانده شدن هوا از لوله و یونیت داخلی شود.

شیر سوزنی را تا‌زمانیکه مبرد از آن بیرون شود فشار دهید. این نحوه علاوه بر اینکه منجر آلودگی دور و اطراف زیست می گردد، در خارج راندن قطرات آب (در رخ وجود) اثر گذار نمیباشد. براین اساس استعمال از این شیوه امروزه مردود و شایسته ترین طریق به کارگیری از پمپ وکیوم برای تخلیه سیستم هست.

نکته:
از پمپ تخلیه (وکیوم) تنها برای بیرون کردن هوا از سیستم به کار گیری فرمایید. همینطور از هیچ مدل حلالی در زمان کار تخلیه به کار گیری نکنید.
به کار گیری از پمپ وکیوم (خلاء) جهت تخلیه لوله‌ها و یونیت داخلی از هوا و رطوبت:

    پس از نصب لوله‌ها دربین یونیت داخلی و فرنگی (در‌این‌صورت شیر‌های خدمت بسته میباشد) شیلنگ آبی رنگ سرگردان فشار پائین مانیفولد (سرگردان دو قلو) را به شیر خدمت، شیر سه راهه و شیلنگ زرد رنگ (شیلنگ وسطی حیران) را به پمپ وکیوم وصل فرمائید.
    پمپ را به بازه یک ربع تا نیم ساعت پر‌نور فرمائید تا عقربه سرگردان ۳۰ اینچ جیوه (-۱mpa) ذیل بیاید.
    آن گاه شیر حیران دو قلو را ببندید و پمپ را خاموش نمایید. عقربه سرگردان تا ۵ دقیقه نباید تغییری داشته باشد، در غیر اینصورت وکیوم دستگاه بی نقص میباشد. میتوانید در آغاز شیر رفت دستگاه را گشوده فرمایید.
    بعد شیر رجوع را و در غایت شیلنگ‌ها را از شیر و پمپ تخلیه غیروابسته فرمائید.
    بعد از داخل شدن گاز دستگاه به لوله و بستن در پوش شیر آلنی و سوزنی می توانید در نقاط اتصالی یونیت داخلی و فرنگی در دو رمز لوله‌ها وجود نشتی‌ها را با به کار گیری از آب و صابون خانگی  ارزیابی فرمائید.
    نشت یابی بدین طریقه مطلوب خیس و به صرفه خیس از وضعیتی میباشد که با کپسول گاز مبرد مبادرت به نشت یابی میکنید.

کریت از بهترین ارائه دهندگان محصولات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا در کشور می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.