انواع مدلهای دستگاه پرده هوا

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

انواع مدلهای دستگاه پرده هوا

۱۲۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
پرده هوا

انواع مدلهای دستگاه پرده هوا :
عمدتا پرده هوا در ۲ گونه اداری–تجاری و صنعتی ساخت و عرضه می‌گردد.

مدلهای اداری – تجاری دارنده مزیتهایی همچون ظواهر خوشگل، اشغال فضای کمتر(در مقایسه با دستگاه های صنعتی)، صدای نادر و مصرف برق تحت هستند و همینطور قابلیت و امکان تجهیز به کویل آب گرم و هیتر برقی را برای فصول سرد سال را دارا می باشند .
مدلهای صنعتی دستگاه پرده هوا نیز با دقت به طول و پهنا درب و همین طور جور کاربرد آن مشتمل بر مدلهای متفاوت با فشار باد و حجم هوای متناسب پباده سازی، ساخت و عرضه می‌شود .
diamondنکات مهم در حفظ پرده هوا :
۱) از نصب دستگاه در مکانهایی که قابلیت و امکان ورود آب به باطن دستگاه و موتور آن موجود است پرهیز نمائید .
۲) گرد و غبار و آلودگی هوا قادر است به مرور عصر موجب برهم میل کردن بالانس و نامتوازن شدن پروانه ها گردیده و محور موتور را از تراز بیرون کرده و موجب لرزش و در غایت شکستن پروانه یا این که سوختن موتور گردد . به همین استدلال خدمت زمان ای دستگاه ضروری است .
۳) در دستگاه هایی که مجهز به میکروسوئیچ می باشد در زمانهای لبریز تردد بهتر میباشد دستگاه از موقعیت اتوماتیک بیرون گردیده و دایم فعالیت شود .
۴) از بنزین یا این که تینر و یا این که بقیه مواد شیمیایی برای تزکیه دستگاه استعمال نکنید .


thumb_upانتخاب پرده هوای مطلوب:
۱- گزینش مطلوب پرده هوا در بازده و تلاش امکانات تهویه بسیار موءثر میباشد.
۲- یک پرده هوا با توان زیر حرفه نمی تواند جلوی ورود هوای سرد را بگیرد و بلعکس، نصب سیستمی کارکشته در طول های تحت قادر است برای کسانی که در تحت آن ایستاده اند غیر مطلوب و لبریز سروصدا باشد.
۳- برای حصول به سود بهتر مناسب میباشد که کل پهنا درب زیر جریان پیوسته هوا قرار گیرد.
۴- پرده های هوا هم میتوانند المنت های گرم داشته باشد و هم فارغ از المنت باشند و هر دوی آنان افت انرژی را به یک معیار کاهش میدهند و تفاوتشان به تاثیر گذاری روی اشخاص در محل گشوده می شود و وجود المنت های گرمایی، هوا را در محل ورود کم آب کرده و گوشه و کنار را گرم می‌نماید. انتخاب این که یک اتاق چه واحد سنجش هوای گرم نیاز داراست بستگی به اختلاف دمای درون و خارج داشته و به اینکه غیر از پرده هوا یکسری منشا گرمایشی دیگر در محل موجود هست بستگی دارااست.

کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.