خدمت کولر گازی

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

خدمت کولر گازی

۱۲۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
پرده هوا


طرز پاک کردن و خدمت کولر گازی
فکرش را هم نخواهید کرد که باطن قسمت های گوناگون گولر گازی به ویژه فیلترهای آن چقدر میتوانند آلوده و مملو‌از آلودگی باشند. خدمت کولر گازی بایستی طبق یک روال مشخص و معلوم رخ گیرد، بدین خواسته تمام پروسه نظافت کردن کولر گازی به طور قدم به قدم شرح داده شده‌است.

غربال آلوده و کثیف در طرز نظافت کردن کولر گازی
مرحله اولیه – رعایت نکات ایمنی
مرحله اولیه به اقدامات قبلی از استارت به عمل مربوط‌ می شود. اولی مبادرت لازم اطمینان نتیجه ها کردن از انقطاع بودن برق دستگاه میباشد. برای این عمل در آغاز دوشاخه برق کولر گازی را از برق بکشید و برای سفت کاری بدون شکً از درون باکس فیوزی که در باطن واحد قرار گرفته میباشد، فیوز مرتبط با کولر گازی را جدا نمایید. یک چهارپایه چوبی یا این که پلاستیکی مطلوب هم تعیین فرمایید.

مرحله دوم – نظافت کردن فیلترهای کولر گازی
درین مرحله از خدمت کولر گازی استارت به نظافت کردن بخش داخلی دستگاه تهویه هوا میکنیم. برای این فعالیت نخست خیلی آهسته و سوای هیچ‌سیرتکامل فشار، کادر جلویی پنل را گشوده‌ می کنیم. برای این فعالیت به سمت چپ و راست این روزنه نگاه فرمائید.

در هر سمت یک فرورفتگی موجود هست (برای اطمینان بیش تر از شیوه گشوده شدن کادر جلویی پنل داخلی به دفترچه راهنمای کولر گازی مراجعه نمایید). انگشت خویش را باطن این ترک‌ها قرار دهید و به آرامی خارج بکشید تا ضمانت کننده آن آزاد شود. دو غربال اولی چیزهایی میباشند که به دیده‌ میایند که بایستی آنان‌را خارج بیاوریم. این دو غربال را‌ میتوانید با به کارگیری آب و ماده های شوینده منزه فرمایید.

پاک کردن غربال ها در کولر گازی
مرحله سوم – پاک کردن سنسور کولر گازی
در‌این مرحله از نظافت کردن کولر گازی نوبت سنسور یا این که حسگر قرار گرفته در باطن پنل داخلی دستگاه و پشت غربال‌ها میباشد. با پاره ای فشار‌ میتوانید این سنسور دمایی را بیرون و با یکپارچه کم آب آن را منزه نمائید و آن‌گاه راز جای خویش قرار دهید. این سنسور در واقع دمای هوای محیط را‌ می‌سنجد و امر پر‌نور شدن را به دستگاه صادر‌ مینماید و آلوده و کثیف بودن آن موجب ساخت خلل در کارکرد آن و در سود ارتقاء مصرف انرژی‌ می‌گردد.

کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.