تفاوت کولر آبی‌رنگ و کولر گازی

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

تفاوت کولر آبی‌رنگ و کولر گازی

۱۲۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پرده هوا


تفاوت کولر آبی‌رنگ و کولر گازی از دید اقلیم
نکته بسیار مهم دیگر درباره با تفاوت کولر آبی رنگ و کولر گازی مرتبط با محل معاش شماست. پیشنهاد می‌گردد مکان‌هایی با آب‌وهوای کم آب همچون یزد، کرمان، خراسان و غیره از کولرهای آبی‌رنگ استعمال نمایند؛ چون این کولرها پاره ای رطوبت در دور و اطراف تولید می نمایند. این در حالی میباشد که بخشها شمالی و جنوبی جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه داشتن آب‌وهوای شرجی بهتر میباشد از کولرهای گازی به کار گیری نمایند.

تفاوت کولر آبی‌رنگ و کولر گازی از دید اقلیم
تفاوت کولر آبی‌رنگ و کولر گازی از دید اقلیم
تفاوت کولر آبی‌رنگ و کولر گازی از لحاظ مصرف انرژی
می‌قدرت پهناور‌ترین عیب به کارگیری از کولرهای آبی‌رنگ را مصرف آب زیاد آنها دانست. آن‌هم در حالتی که چالش کمبود آب سرزمین را تهدید مینماید. کولرهای گازی نیز در مقابل مصرف برق متعددی دارا هستند. با اعتنا بدین نکته که برق مصرفی مرزو بوم از روش سوخت فسیلی به دست می آید، بر اهمیت مصرف برق این جور کولرها میافزاید. اما می بایست اعتنا کرد مصرف انرژی را در هر مورد از دو مدل می‌اقتدار با رعایت مورد ها اصولی تحت‌خیس آورد. در کولرهای گازی، محل نصب مطلوب، اعتنا در تعیین گنجایش با دقت به مساحت خانه، خدمت به‌موقع و پاکیزه نگه‌داشتن فیلترها به تحت‌خیس آوردن مصرف یاری می کند. ناگفته نماند که کولرهای گازی نسل تازه دارنده قابلیت و امکان اینورتر می‌باشند و می توانند مصرف برق را تا حد چشمگیری کاهش دهند.

در کولرهای آبی‌رنگ، خدمت به‌موقع، ردوبدل پوشال‌ها، رسوب‌زدایی، گذاشتن سایه بان برای کولر و غیره به کارکرد درست کولر سبب گردیده و مصرف انرژی را کمتر میکند. در کولرهای آبی‌رنگ نیز در صورتی‌که گنجایش کولر متناسب با فضای خانه یا این که دفتر کار نباشد، مصرف بالای انرژی را سبب ساز می‌گردد چرا‌که اشخاص ناچار می شوند به‌طور مداوم از به دور تند کولر به کار گیری نمایند. همینطور شبکه‌کشی درست و عایق‌بندی دیوارها و پنجره‌ها نیز یاری مؤثری به‌صرفه جویی در مصرف مینماید. پیشنهاد میگردد در خرید هر مورد از این کولرها بدون شکً دستگاه‌هایی خریداری شود که سکو A دارا‌هستند.

تفاوت کولر آبی رنگ و کولر گازی از حیث هوای منزه
کولرهای گازی و آبی رنگ در این زمینه کارایی بالعکسی دارا هستند. درحالی‌که کولرهای گازی می توانند فضای خارج از منزل را به منجر ساخت گازهای خویش کثیف نمایند، البته هوایی منزه را در باطن منزل تولید میکنند. این قضیه در شهرهایی که آلودگی بالایی دارا‌هستند مثل تهران و اهواز قضیه مهمی میباشد.
کولرهای آبی رنگ با خارج کشیدن هوای خارج از منزل به باطن همدم خویش آلودگی‌ها و ذرات آویزان را به داخل منزل میاورند. همینطور به منجر مدام مرطوب بودن پوشال‌ها، فضای مطلوب برای رویش و انتشار قارچ‌ها ساخت می گردد، براین اساس می بایست با بده بستان به‌موقع پوشال‌ها از این آلودگی پرهیز کرد. اما هم‌اینک گونه های کولرهای آبی رنگ سلولزی نیز در بازار وجود دارا هستند که بازدارنده ورود آلودگی‌ها به فضای باطن گوشه و کنار می گردند. درعین‌حالا آنها نیز مزایا و معایب خویش رادارند که در گزارش بعدی با جزئیات بیشتری به آن خوا‌هیم پرداخت.
کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.