کاهش مصرف برق کولر گازی

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

کاهش مصرف برق کولر گازی

۱۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پرده هوا

کاهش مصرف برق کولر گازی
احتمالا شنیده‌اید که می گویند مصرف برق کولر گازی آن‌قدر زیاد میباشد که هزینه‌ی برق مصرفی‌تان را تا هفت برابر ارتقا می دهد. به حیث می رسد شم نگرانی در امر مبلغ قبض برق، حتی از گرمای آزار‌دهنده فصل‌تابستان هم آزار‌دهنده‌خیس میباشد. هر چقدر هم که به قصد صرفه‌جویی در مصرف برق، از چراغ‌های معدود‌مصرف استعمال فرمائید و نادر‌خیس کولر گازی و دیگر وسایل برقی را پر‌نور نمایید، و به‌طورکلی مصرف برق‌تان را در دست گرفتن فرمائید، بازهم نگرانی در مورد هزینه‌ی برق انتها ماه غیرقابل‌ انکار میباشد. از طرف دیگر ولی، خاموش کردن کولر‌ نیز مدام مقدور وجود ندارد، به خصوص در گرمای شکیبایی‌فرسای فصل تابستان.

پس بایستی به تفکر طریق‌هایی بود که از روش آن، بتوان هم مصرف برق را در دست گرفتن کرد، و هم از هوای خنک کولر گازی در فصل گرما لذت پیروزی. ما در‌این نوشته ی علمی می خواهیم نکاتی را در رابطه مصرف برق کولر گازی و شیوه ارتقا بازده و کاهش مصرف انرژی آن با شما بین بگذاریم. پس با ما یاور باشید.

۱- به برچسب انرژی دقت نمائید
مصرف برق کولر گازی جایگاه انرژی

در هنگام خرید کولر گازی صد رد صد به مقام انرژی آن اعتنا نمایید و حدالمقدور، یک اسپلیت اینورتر (دارنده برچسب انرژی سکو A و B) بخرید. برچسب‌های انرژی با جایگاه‌های A و B تضمین می دهند که اسپلیت شما، در عین اینکه عملکرد و بازده بالایی دارااست، برق کمتری مصرف می‌نماید. کولر گازی اینورتر‌، به دور موتور کمپرسور را مطابق با نیاز گوشه و کنار تهیه و تنظیم می کند و بنابراین، با تغییر و تحول همیشگی به دور موتور، مصرف برق کولر گازی را در دست گرفتن می نماید.

۲- حواس‌تان به گنجایش کولر گازی باشد
در هنگام خرید اسپلیت، توجه داشته باشید که کولر گازی انتخابی شما، متناسب با متراژ دور و بر باشد. گنجایش سرمادهی اسپلیت می بایست به وسیله یک متخصص فنی به حساب آوردن گردیده و متناسب با فضای اطراف گزینش و نصب گردد.

کریت از بهترین شرکت های فعال در زمینه های محصولات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا می باشد که همیشه آماده خدمت رسانی به هم وطنان است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.