عدم رعایت ایمنی در نصب

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

عدم رعایت ایمنی در نصب

۱۲۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر


عدم رعایت ایمنی در نصب برگه یا این که مبنا پنل داخلی
پرده هوا
قبلی از نصب دستگاه بایستی نخست بدون شک همگی نکات در زمینه ی ایمنی کاغذ ای که به دیوار پیوند میخورد و قرار میباشد اسپیلت روی آن قرار بگیرد، رعایت شود تا هیچ مشکلی برای دستگاه در طول استارت به عمل پیش نیاید. به کارگیری از یک تراز می‌تواند ایرادات راجع به نصب شالوده دستگاه را بسیار کم کند. پس از اطمینان از تراز بودن وضعیت های افقی و عمودی شالوده می بایست ترک های قابل قبولی ساخت نموده و با استعمال از رول پلاک و پیچ های منحصر به فرد شالوده را به دیوار سفت نمود. عدم استحکام سازی در‌این مرحله و اهمیت ندادن به نصب ظریف و مطلوب مبنا می‌تواند علاوه بر کاهش بازده دستگاه، منجر خطراتی برای آغاز کار کولر گازی و حتی افتادن پنل داخلی داشته باشد.
5-نکته-مهم-در-نصب-اسپلیت
تخلیه نامناسب کولر گازی اسپلیت

هنگام نصب اسپلیت می بایست صد رد صدً طریق قابل قبولی برای تخلیه ی آن در لحاظ گرفته شود. برای اینکار برخی از اشخاص شکاف هایی در بالای پنل داخلی کولر گازی قرار میدهند که منجر میشود شیب لوله صعودی قرار گیرد. این شیب رو به بالای لوله سبب ساز کاهش فرآیند تخلیه اسپلیت میگردد و به صورت طبیعی مشکلاتی نیز برای کارکرد صحیح دستگاه را به وجود می‌آورد. تولید نمودن یک ترک به قطر 7.5 سانتی متر به نحوی که شیب لوله رو به زیر باشد قادر است در ابتدا رفتن بازده دستگاه بسیار تاثیرگذار باشد.
5-نکته-مهم-در-نصب-اسپلیت

عدم گزینش مکان صحیح برای نصب پنل داخلی

هنگامی که اشخاص غیر کارشناس و سوای دوراندیشی از وضعیت کاری اسپلیت، مبادرت به نصب این دستگاه و پنل داخلی آن می‌نمایند، ممکن میباشد اشتباهاتی در نصب انجام دهند. در هنگام نصب پنل داخلی مطلقاً می بایست یک مکان مطلوب و فارغ از بازدارنده را روی دیوار در لحاظ گرفت. وجود بازدارنده سبب می‌گردد تا شالوده به نیکی تراز نشده و پنل روی آن سفت قرار نگیرد. از پاراگراف اشتباهاتی که در نصب پنل داخلی سبب به توشه داخل شدن خسارات جبران ناپذیری شده‌است می شود به نصب نمودن آن در مکان هایی که ممکن میباشد گاز نشت نماید و یا این که غبار نفت یا این که گوگرد وجود داشته باشد، اشاره کرد. به این ترتیب صد رد صد توجه فرمایید که‌این آیتم به خیر رعایت شود تا ایمنی اشخاصی که از اسپلیت استعمال می‌نمایند محافظت گردد. رعایت صحیح و ظریف اندازه ها برای قرار دادن پنل داخلی اسپلیت روی دیوار، از سایر مواقعی میباشد که در نصب بایستی رعایت شود. پنل داخلی می بایست بدون شکً 2 متر و 13 سانتی متر فراتر از سطح زمین و فضای 15 سانتی متری حریم آن بایستی خالی باشد. از قرار دادن پنل داخلی در فضاهای بسته غیروابستهً پرهیز نمائید که سبب ساز کاهش ارتفاع قدمت دستگاه می گردد

کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.