گزینش هیتر برقی

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

گزینش هیتر برقی

۱۲۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
به دلیل گزینش هیتر برقی متناسب با دور و اطراف متبوع ضروری میباشد که به موارد ذیل دقت نمائید:
پرده هوا
اتاق خواب:
چنانچه اتاق خواب خانه شما به وسیله شوفاژ و یا این که هر سیستم گرمایشی دیگر گرم می‌گردد البته در فصول سرد سال به تنهایی پاسخگوی گرمایش اطراف وجود ندارد بهتر میباشد از هیتر های برقی حرفه دار و یا این که کانوکتور فایده گیری نمائید. هیتر های برقی کانوکتور به علت اینکه در ایجاد آنان از رشته استعمال نشده میباشد موجب اذیت مصرف کننده در هنگام استراحت نخواهد شد.
تالار های مرغداری و گلخانه:
معمولا به منطور ساخت گرما در مرغداری ها و گلخانه هایی با مساحت نادر از هیتر های برقی رشته دار به کارگیری میشود. این سیستم گرمایشی گرما را به سمت جلو پرتاب کرده و موجب گرم شدن هوای باطن تالار می شود.
دور و بر های اداری:
اشکال هیتر های برقی از پاراگراف هیتر حرفه دار، کانوکتور و تابشی در اطراف های اداری و فروشگاه ها قابل به کار گیری می‌باشند و هیچ گونه محدودیتی دربرگیرنده استعمال از این مدل هیتر ها نمیشود. در‌صورتی‌که می‌خواهید که کل اطراف را گرم نگه دارید بهتر میباشد که از هیتر های حرفه دار به کارگیری فرمایید. ولی در مکان هایی که نیاز به گرم کردن کل گوشه و کنار وجود ندارد بهتر میباشد که از هیتر های تابشی بهره‌برداری فرمایید. گرمای نتایج گردیده از این سیستم حرارتی به طور موضعی بوده و صرفا مکان مایحتاج را گرم میکند.
خزینه و دستشویی:
به دلیل به کارگیری از هیتر های برقی در خزینه و یا این که توالت توصیه میشود که یک‌سری نکات ایمنی رعایت گردد. در‌صورتی‌که خزینه و توالت در یک مکان می‌باشند بهتر میباشد که هیتر در نصیب توالت قرار داده شود که با آب در تماس نباشد.

کریت یکی از بهترین ارائه دهندگان محصولات و خدمات گرمایشی سرمایشی و پرده هوا می باشد.


در خزینه نیز از هیتر های برقی مادون قرمز‌رنگ که بر روی دیوار نصب میگردند و مشتمل بر یک کلید پر‌نور / خاموش میباشد می قدرت فایده گرفت. قابل ذکر میباشد که نصب این مدل سیستم گرمایشی بایستی بوسیله برق فعالیت حرفه ای و کارآزموده صورت بپذیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.