هیتر چه میباشد؟

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

هیتر چه میباشد؟

۱۳۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
هیتر چه میباشد؟
پرده هوا
هیتر یا این که بخاری صنعتی وسیله ای میباشد که با به کار گیری از آن حرارت مایحتاج کارخانجات ، گلخانه ها ، مرغداری ها ، تالار های رشد قارچ و طیور را تامین میکنند. این دستگاه ها در گونه های گوناگون مانند گازی ، گازوئیلی ، برقی و دوگانه سوز ساخته میگردند.تامین حرارت در جاهایی که جانواران و گیاهان را رویش میدهند از مرتبه اهمیت بسیار بالایی شامل است.

دما از کارداران بسیار مهم و ضروری در رشد جان داران میباشد و در‌حالتی که به طور ظریف تهیه نشود شاهد کاهش بازده ایجاد خوا هیم بود. دست اندرکاران مختلفی در تولید هیترها دست به دست هم میدهند تا دستگاه از کیفیت و بازده بالایی برخوردار باشد.

خواسته از بازده هیتر یا این که بخاری چه است؟

مراد از بازده هیتر این میباشد که یک سری درصد گرمای نتایج از مصرف انرژی صرف گرم کردن فضا متبوع می‌گردد و چندین درصد تلف می گردد. بدین ترتیب در شرایطی‌که یک هیتر ۷۰ درصد گرمای نتیجه ها از مصرف سوخت را به باطن دور و اطراف منتقل نماید و سایر به طور دود از فضای متبوع بیرون شود ، گفته میشود که بازده هیتر ۷۰ درصد میباشد.
اشکال هیترها از حیث پباده سازی

هیترهای صنعتی از نگاه پباده سازی به گونه های متفاوتی تقسیم بندی میگردند. که در‌پی بدین گونه تقسیم بندی اشاره میکنیم:
هیترهای با پباده سازی رشته بغل و خروجی در روبرو

.

در‌این هیترها از دوتا رشته ۷۴*۷۴ دمنده به کار گیری میشود. رشته ها در بغل دستگاه و خروجی ها در نصیب روبرو قرار می‌گیرند.این هیترها معمولا برای تامین حرارت لازم گلخانه ها به کارگیری می‌شوند. پباده سازی این هیترها به‌این سیرتکامل میباشد که معمولا از دو حرفه در بغل دستگاه مصرف شده و خروجی ها در روبرو قرار می‌گیرند. بسته بدین که در گلخانه چه جور مواد غذایی کشت میشود بایستی حرفه ها را در نصیب بالایی یا این که پایینی دستگاه به فعالیت موفقیت.

کریت یکی از بهترین ارائه دهندگان محصولات و خدمات گرمایشی سرمایشی و پرده هوا می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.