صرفه جویی در مصرف انرژی و پرده هوا

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

صرفه جویی در مصرف انرژی و پرده هوا

۱۱۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
پرده هوا
تیم پرده هوایی HEVAC بومی در انگلستان  بخاری های در فضای گشوده را تحت عنوان واحدهای کوچک آب گرم کن برقی یا این که آب گرم با سرعت جریان هوا معدود تعریف می نماید. در حیث گرفته شده‌است که آن ها در درهای دارنده ترافیک معدود عابر پیاده نصب شوند که درها عمدتاً بسته میباشد و در تأمین گرما اثر گذار می باشند. با این درحال حاضر ، آنان نباید تحت عنوان جایگزینی برای پرده هوا ، که همینطور برای جداسازی فضای هوای داخلی و فرنگی در حیث گرفته شده‌است.

تفاوتهای اصلی عبارتند از:

    درهای هوا به نحوی پباده سازی گردیده اند که پهنا یک درب را تماما پوشش دهند ، در حالی که بخاری های در فضای گشوده ممکن میباشد خیلی باریک باشد.
    طرف داران درب هوا به اندازه کافی قوی می باشند تا بتوانند جریان هوایی را برای پروژه در سراسر بازوی درب آماده نمایند. بخاری های در فضای گشوده ممکن میباشد از هوا داران کمتری برخوردار باشد.
    نازل تخلیه روی درب هوا با صرفه شده‌است تا بتواند جریان هوای یکنواخت را به طور کلی پهنا درب محل ورود داشته باشد ، که ممکن میباشد در زمینه‌ی بخاریهای در فضای گشوده نباشد.

صرفه جویی در مصرف انرژی

پرده های هوا در حین فعالیت خویش انرژی الکتریکی مصرف می‌نمایند ، ولی می اقتدار با کاهش انتقال حرارت (از روش انتقال جرم در هنگام ادغام کردن هوا در شروع) فی مابین دو دور و اطراف ، برای صرفه جویی در مصرف انرژی خالص استفاده نمود. با این حالا ، یک درب فیزیکی بسته و پاک بسیار موءثر در کاهش اتلاف انرژی میباشد. هر دو فناوری اکثر زمان ها به طور پی در پی گزینه استعمال قرار می‌گیرند. با گشوده شدن درب جامد ، پرده هوا پر‌نور می‌شود و تبادل هوا در بین درون و بیرون به دست‌کم میرسد.

پرده هوا ممکن میباشد با کاهش توشه سیستم گرمایش ساختمان یا این که تهویه مطبوع ، پیاله یکسری سال هزینه خویش را بپردازد. [ نیاز به استناد ] معمولاً مکانیسمی مانند سوئیچ درب موجود است که با گشوده و مسدود شدن درب ، واحد را خاموش و خاموش می نماید ، بدین ترتیب پرده هوا صرفا در حالی که درب گشوده میباشد عمل می‌نماید.
کریت از بهترین ارائه دهندگان محصولات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا در کشور می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.