دوری از خروج هوا:

محصولات سرمایشی و گرمایشی کریت

دوری از خروج هوا:

۱۱۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پرده هوا
دوری از خروج هوا:
با پوشاندن دریچه هایی که منجر خروج هوای سرد از دور و اطراف میگردند، میتوانید تاثیر بخش اعظمی متعددی در کاهش اعداد قبض برق مصرفی خویش داشته باشید. بستن پنجره ها، به کار گیری از درزگیرو نصب پنجره های دوجداره از پاراگراف شیوه هایی می باشند که میتوانند از اتلاف انرژی دوری نمایند.

کاهش وسایل گرمازا در اطراف:
با معدود کردن هرگونه وسیله گرمازا، میتوانید تاثیر بالایی در کاهش مصرف انرژی داشته باشید. برای این فعالیت در طول پر‌نور بودن کولر، از وسایلی مانند فر، اتو، پلوپز یا این که سماور برقی که تولیدگرما میکنند به کار گیری نکنید. هم چنین میتوانید با جایگزین کردن چراغ های نادر مصرف به جای چراغ های عادی، علاوه بر کاهش هزینه ناشی از مصرف برق چراغ ها، از ساخت حرارت بیشتر که منجر ارتقاء کارکرد کولر و درنهایت مصرق اضافه برق می‌شود دوری فرمایید.

علاوه براین، با انجام راه و روش کارهایی در ظاهر بی آلایش مانند کشیدن پرده ها برای دوری از ورود گرمای خورشید، میتوانید از گرم شدن خانه که سبب ساز فشار داخل شدن روی کولر می گردد، دوری فرمائید.

استعمال از پرده هوا:
پرده هوا با عملکردی که داراست، از جریان جستن هوا در اطراف باطن و بیرون دور و اطراف دوری می نماید. در صورتی در دور و بر خویش از یک دستگاه پرده هوا به کار گیری فرمائید، می‌توانید بازدارنده خروج هوای سرد از فضای عمل یا این که خانه خویش گردید. با پرهیز از ورود هوای گرم و خروج هوای سرد، می‌توانید تا حد متعددی از اتلاف بیهوده انرژی پرهیز فرمائید و تاثیر بسیار متعددی در کاهش هزینه های برق خویش داشته باشید. به کار گیری از پرده هوا به خصوص در اطراف های بزرگتر شیوه بسیار مهمی برای کاهش مصرف انرژی و مخارج مرتبط با آن میباشد.
کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.